اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

“فرودگاه شارجه” قراردادی را برای تامین تجهیزات بازرسی امنیتی با فناوری های روز منعقد می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، شرکت فرودگاه بین‌المللی شارجه دیروز اعلام کرد که با شرکت «Nuctech» خاورمیانه قرارداد بسته است تا تجهیزات امنیتی پیشرفته را تأمین کند و یک سیستم یکپارچه برای تمام تجهیزات امنیتی مربوط به بازرسی مسافران، بار و کالا، پسماند و کارکنان را فراهم کند. این در چارچوب بسته امنیتی بازرسی در پروژه توسعه جدید فرودگاه شارجه است.

قرارداد دیروز در ساختمان اداری فرودگاه بین علی سالم المدفع، رئیس هیئت مدیره فرودگاه بین‌المللی شارجه و مینگ کیانگ، مدیرعامل شرکت، با حضور شیخ فیصل بن سعود القاسمی، مدیر هیئت و مقامات طرفین امضا شد.

قرارداد شامل تأمین 67 دستگاه اشعه ایکس و تجهیزات کشف مواد ممنوعه، ارائه یک سیستم یکپارچه برای تمام تجهیزات امنیتی مربوط به بازرسی مسافران، بار و کالا، پسماند و کارکنان و همچنین تجهیزات کشف کالاها و بار ممنوعه یا مشکوک در بخش گمرک و باربری است.

علی سالم المدفع گفت که هیئت فرودگاه بین‌المللی شارجه طرح روشنی برای اجرای برنامه توسعه فرودگاه شارجه دارد که به افزایش ظرفیت آن به 25 میلیون مسافر در سال تا پایان 2027 می‌انجامد. این برنامه توسعه شامل بسته‌های مختلفی است که بسته هفتم آن شامل طراحی و ساخت یک سیستم یکپارچه برای تجهیزات بازرسی امنیتی مستقل و کارهای مرتبط با آن است که به طور مستقیم در تسریع جریان مسافران از طریق فرودگاه نقش دارد.

در این راستا، شرکت «Nuctech» در بسته هفتم پروژه توسعه، تجهیزات کشف را مطابق با آخرین تکنولوژی‌های جهانی تأمین خواهد کرد، زیرا دستگاه‌های اشعه ایکس امنیتی بخش مهمی از اقدامات امنیتی اعمال شده در فرودگاه‌های سراسر جهان هستند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا